Overzicht spreekuren

Contact ombudsman

Heeft u een vraag of klacht voor de ombudsman?

Telefonisch

Belt u dan op werkdagen tussen 9 en 16u met 010 411 1600. Buiten deze tijden kunt u een boodschap inspreken. Laat u dan wel uw contactgegevens achter zodat u teruggebeld kunt worden?

Schriftelijk

Of stuur een bericht per mail of brief. U kunt een klacht ook direct via het klachtenformulier indienen. Wij kunnen u daar via de telefoon mee helpen.

In persoon

De ombudsman volgt de maatregelen tegen verspreiding van corona. Daarom gaan de gratis inloopspreekuren in de meeste gemeenten nog niet door zoals u gewend bent. Het spreekuur in Rotterdam is inmiddels heropend. Hier kunt u ook terecht als u een klacht heeft over een van de andere gemeenten die zijn aangesloten bij de gemeentelijke ombudsman.

Gratis inloopspreekuur Rotterdam – ook voor klachten over andere gemeenten

U kunt zonder afspraak terecht op dinsdagochtenden van 9.00 tot 11.30 uur en op woensdagmiddagen van 13.30 tot 16.00 uur. U kunt op afspraak ook terecht op  donderdagavonden in de oneven weken van 18.30 tot 20.30 uur. Neem hiervoor contact op via 010 4 11 1600

Het spreekuur is in het kantoor van de gemeentelijke ombudsman, Minervahuis I, 4e etage aan de Meent 106, 3011 JR in Rotterdam.

Klacht over de gemeente?

Lees eerst de toelichting

Ja
Nee

Heeft u al bij de gemeente geklaagd?

Ja
Nee

De ombudsman kan uw klacht niet behandelen

Toelichting

Heeft u een reactie ontvangen en bent u ontevreden?

Ja
Nee

Dien eerst uw klacht in bij de gemeente

Toelichting

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Is de reactietermijn verlopen?

Ja
Nee

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Nog even geduld

Toelichting