Contact

Hoe kunt u ons bereiken?

De gemeentelijke ombudsman in Rotterdam is iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 16.00 uur. U kunt ons bellen met vragen over uw klachten op:

Telefoon 010  411 16 00.

Ook kunt u een afspraak maken om uw klacht persoonlijk toe te lichten. Het bezoekadres is
Minervahuis I
Meent 106, 4e etage
3011 JR Rotterdam

Wilt u direct een klacht indienen? Maak dan gebruik van het online klachtenformulier.

Verder kunt u een klacht indienen via e-mail of fax:
E-mailadres: info@ombudsmanrotterdam.nl
Fax: 010 241 84 99

Gratis spreekuren in Rotterdam en Corona

Door de uitbraak van Corona en de maatregelen tegen de verspreiding van het virus, kunnen de gratis inloopspreekuren in andere gemeenten dan Rotterdam nog niet doorgaan. U kunt, ook als u inwoner van een andere gemeente die is aangesloten bij de gemeentelijke ombudsman, wel het gratis inloopspreekuur in Rotterdam bezoeken. Meer informatie vindt u hier.

Het kantoor van de gemeentelijke ombudsman in Rotterdam is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer (tram, bus en metro) als met eigen vervoer. Er is parkeergelegenheid op straat (let op: alleen kentekenparkeren of betalen met creditcard) en in de nabije parkeergarages Sint Jacobsplaats (Binnenrotte 15), Bijenkorf  (Aert van Nessstraat 16) en Plaza (Kruisstraat 13).

.Klik hier voor de Routeplanner

Klik hier voor de Routeplanner Openbaar Vervoer

 

Klacht over de gemeente?

Lees eerst de toelichting

Ja
Nee

Heeft u al bij de gemeente geklaagd?

Ja
Nee

De ombudsman kan uw klacht niet behandelen

Toelichting

Heeft u een reactie ontvangen en bent u ontevreden?

Ja
Nee

Dien eerst uw klacht in bij de gemeente

Toelichting

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Is de reactietermijn verlopen?

Ja
Nee

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Nog even geduld

Toelichting