Contact
Hoe kunt u ons bereiken?
De gemeentelijke ombudsman in Rotterdam is iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 12.00 uur. U kunt ons bellen met vragen over uw klachten op:
Telefoon 010 411 16 00.
Ook kunt u een afspraak maken om uw klacht persoonlijk toe te lichten. Het bezoekadres is
Minervahuis I
Meent 106, 4e etage
3011 JR Rotterdam
Gratis spreekuren in uw gemeente opgeschort wegen Corona
Door de uitbraak van Corona en de maatregelen tegen de verspreiding van het virus, kunnen de gratis inloopspreekuren in uw gemeente momenteel niet doorgaan. U kunt ons wel bellen (zie hierboven) of gebruik maken van het hierna te noemen klachtenformulier.
Wilt u direct een klacht indienen? Maak dan gebruik van het online klachtenformulier.
Verder kunt u een klacht indienen via e-mail of fax:
E-mailadres: info@ombudsmanrotterdam.nl
Fax: 010 241 84 99
Het kantoor van de gemeentelijke ombudsman in Rotterdam is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer (tram, bus en metro) als met eigen vervoer. Er is parkeergelegenheid op straat (let op: alleen kentekenparkeren of betalen met creditcard) en in de nabije parkeergarages Sint Jacobsplaats (Binnenrotte 15), Bijenkorf (Aert van Nessstraat 16) en Plaza (Kruisstraat 13).
.Klik hier voor de Routeplanner
Klik hier voor de Routeplanner Openbaar Vervoer