Contact

Hoe kunt u ons bereiken?

De gemeentelijke ombudsman in Rotterdam is iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 16.00 uur. U kunt ons bellen met vragen over uw klachten op:

Telefoon 010  411 16 00.

Ook kunt u een afspraak maken om uw klacht persoonlijk toe te lichten. Het bezoekadres is
Minervahuis I
Meent 106, 4e etage
3011 JR Rotterdam

In Rotterdam en de andere aangesloten gemeenten in de regio houdt de ombudsman aparte inloopspreekuren. Voor een overzicht klik hier.

Wilt u direct een klacht indienen? Maak dan gebruik van het online klachtenformulier.

Verder kunt u een klacht indienen via e-mail of fax:
E-mailadres: info@ombudsmanrotterdam.nl
Fax: 010 241 84 99

Het kantoor van de gemeentelijke ombudsman in Rotterdam is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer (tram, bus en metro) als met eigen vervoer. Er is parkeergelegenheid op straat (let op: alleen kentekenparkeren of betalen met creditcard) en in de nabije parkeergarages Sint Jacobsplaats (Binnenrotte 15), Bijenkorf  (Aert van Nessstraat 16) en Plaza (Kruisstraat 13).

Klik hier voor de Routeplanner

Klik hier voor de Routeplanner Openbaar Vervoer