Westvoorne
De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.
Op de website van de gemeente Westvoorne leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen. In de servicenormen van Westvoorne staan de belangrijkste uitgangspunten voor de dienstverlening, bijvoorbeeld binnen welke termijn u antwoord op uw vraag hoort te krijgen, hoe snel een vergunning verstrekt moet worden en hoe lang de maximale wachttijd aan een balie mag zijn.
Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Westvoorne. Bel 14 0181 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.
Contact ombudsman
Heeft u een vraag of klacht voor de ombudsman?
Belt u dan op werkdagen tussen 9 en 13u met 010 411 1600. Of stuur een bericht per mail of brief. U kunt een klacht ook direct via het klachtenformulier indienen. Wij kunnen u daar via de telefoon mee helpen.
De ombudsman volgt de maatregelen tegen verspreiding van corona. Daarom gaan de gratis inloopspreekuren niet door zoals u gewend bent.
Jaarverslagen
- Jaarverslag ombudsman Westvoorne 2019
- Jaarverslag ombudsman Westvoorne 2018
- Jaarverslag ombudsman Westvoorne 2017
- Jaarverslag ombudsman Westvoorne 2016
- Jaarverslag ombudsman Westvoorne 2015
- Jaarverslag ombudsman Westvoorne 2014
- Jaarverslag ombudsman Westvoorne 2013
- Jaarverslag ombudsman Westvoorne 2012
- Jaarverslag ombudsman Westvoorne 2011
- Jaarverslag ombudsman Westvoorne 2010