Westvoorne

De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.

Op de website van de gemeente Westvoorne leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen. In de servicenormen van Westvoorne staan de belangrijkste uitgangspunten voor de dienstverlening, bijvoorbeeld binnen welke termijn u antwoord op uw vraag hoort te krijgen, hoe snel een vergunning verstrekt moet worden en hoe lang de maximale wachttijd aan een balie mag zijn.

Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Westvoorne. Bel 14 0181 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.

Contact ombudsman
Wilt u weten of uw klacht daarna door de gemeentelijke ombudsman kan worden behandeld?

• U kunt ons elke werkdag bellen van 9:00 tot 16:00 uur op het nummer 010 411 16 00.
• E-mail ons via info@ombudsmanrotterdam.nl.

Spreekuur alleen op afspraak

In 2020 houdt de ombudsman spreekuur op afspraak in Westvoorne. Dit kan iedere maand op vrijdag van 10:30 – 11:30 uur. De data zijn 18 september, 16 oktober, 13 november en 11 december. U maakt hiervoor een afspraak door te bellen met 010 411 16 00, bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 16:00 uur. Een afspraak kan worden gemaakt tot uiterlijk de vorige werkdag, 15:00 uur. De afspraak is nodig om verspreiding van Corona te voorkomen. Bij het maken van de afspraak en als u zich meldt voor het spreekuur worden u en uw eventuele begeleider(s) een aantal vragen gesteld over uw gezondheid.

Het spreekuur is in het Cultureel Centrum De Man, Burgemeester Letteweg 30 in Oostvoorne. Bezoek aan het spreekuur zonder voorafgaande afspraak is niet mogelijk.

Jaarverslagen

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

BewarenElke maand op vrijdag van 11.00 tot 12.00 uur.
In 2018 is dat op: 26 januari, 23 februari, 23 maart, 20 april, 18 mei, 15 juni, 13 juli, 24 augustus, 21 september, 19 oktober, 16 november, 14 december.

Klacht over de gemeente?

Lees eerst de toelichting

Ja
Nee

Heeft u al bij de gemeente geklaagd?

Ja
Nee

De ombudsman kan uw klacht niet behandelen

Toelichting

Heeft u een reactie ontvangen en bent u ontevreden?

Ja
Nee

Dien eerst uw klacht in bij de gemeente

Toelichting

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Is de reactietermijn verlopen?

Ja
Nee

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Nog even geduld

Toelichting