Westvoorne

De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.

Op de website van de gemeente Westvoorne leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen. In de servicenormen van Westvoorne staan de belangrijkste uitgangspunten voor de dienstverlening, bijvoorbeeld binnen welke termijn u antwoord op uw vraag hoort te krijgen, hoe snel een vergunning verstrekt moet worden en hoe lang de maximale wachttijd aan een balie mag zijn.

Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Westvoorne. Bel 14 0181 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.

Contact ombudsman
Wilt u weten of uw klacht daarna door de gemeentelijke ombudsman kan worden behandeld?

• U kunt ons elke werkdag bellen van 9:00 tot 16:00 uur op het nummer 010 411 16 00.
• E-mail ons via info@ombudsmanrotterdam.nl.

Aangepast spreekuur vanwege Corona

Vanwege de uitbraak van Corona houdt de ombudsman voorlopig geen inloopspreekuur in Westvoorne.

U kunt vanaf 8 juni 2020 wel een afspraak maken voor het spreekuur in Rotterdam. U kunt hiervoor bellen met 010 4111 600. In Rotterdam is het kantoor aangepast aan de eisen tegen Corona, zo helpt de ombudsman de verspreiding van het virus te remmen.

De ombudsman behandelt klachten en is telefonisch bereikbaar.

Zie hier voor de meest actuele informatie over de bereikbaarheid van de ombudsman vanaf 8 juni 2020.

Jaarverslagen

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

BewarenElke maand op vrijdag van 11.00 tot 12.00 uur.
In 2018 is dat op: 26 januari, 23 februari, 23 maart, 20 april, 18 mei, 15 juni, 13 juli, 24 augustus, 21 september, 19 oktober, 16 november, 14 december.

Klacht over de gemeente?

Lees eerst de toelichting

Ja
Nee

Heeft u al bij de gemeente geklaagd?

Ja
Nee

De ombudsman kan uw klacht niet behandelen

Toelichting

Heeft u een reactie ontvangen en bent u ontevreden?

Ja
Nee

Dien eerst uw klacht in bij de gemeente

Toelichting

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Is de reactietermijn verlopen?

Ja
Nee

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Nog even geduld

Toelichting