Vlaardingen
De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.
Op de website van de gemeente Vlaardingen leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen of bezwaar kunt maken. Ook kunt u hier informatie vinden over de servicenormen die de gemeente Vlaardingen hanteert. U weet hierdoor wat u van de gemeente kunt verwachten, wanneer u antwoord krijgt en wat de eventuele kosten zijn.
Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Vlaardingen. Bel 010 248 40 00 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.
Contact ombudsman
Heeft u een vraag of klacht voor de ombudsman?
Belt u dan op werkdagen tussen 9 en 12u met 010 411 1600. Of stuur een bericht per mail of brief. U kunt een klacht ook direct via het klachtenformulier indienen. Wij kunnen u daar via de telefoon mee helpen.
De ombudsman volgt de maatregelen tegen verspreiding van corona. Daarom gaan de gratis inloopspreekuren niet door zoals u gewend bent.
Jaarverslagen
- Jaarverslag ombudsman Vlaardingen 2019
- Jaarverslag ombudsman Vlaardingen 2018
- Jaarverslag ombudsman Vlaardingen 2017
- Jaarverslag ombudsman Vlaardingen 2016
- Jaarverslag ombudsman Vlaardingen 2015
- Jaarverslag ombudsman Vlaardingen 2014
- Jaarverslag ombudsman Vlaardingen 2013
- Jaarverslag ombudsman Vlaardingen 2012
- Jaarverslag ombudsman Vlaardingen 2011
- Samenvatting klachten ombudsman Vlaardingen 2011
- Jaarverslag ombudsman Vlaardingen 2010
- Samenvatting klachten ombudsman Vlaardingen 2010