Nissewaard

De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.

Op de website van de gemeente Nissewaard (voorheen Spijkenisse en Bernisse) leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen.

Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Nissewaard. Bel 14 081 of ga naar de website van de gemeente.

Contact ombudsman
Wilt u weten of uw klacht daarna door de gemeentelijke ombudsman kan worden behandeld?

• U kunt ons elke werkdag bellen van 9:00 tot 16:00 uur op het nummer 010 411 16 00.
• E-mail ons via info@ombudsmanrotterdam.nl.
• Ook kunt u langskomen op een van onze inloopspreekuren.

U hoeft voor het spreekuur geen afspraak te maken, maar het is beter eerst te bellen en uit te leggen wat uw klachten zijn. Dan kunnen de medewerkers van de ombudsman u gelijk vertellen of uw klacht in behandeling kan worden genomen. Zo voorkomt u dat u misschien voor niets op het spreekuur komt.

Inloopspreekuren
De ombudsman houdt in de even weken op woensdag van 9.00 tot 10.00 uur inloopspreekuur in De Boekenberg, Markt 40 in Spijkenisse. Hier kunt u zonder afspraak uw klacht bespreken.

De deuren van De Boekenberg gaan als regel om 10:00 uur open. Bezoekers van de ombudsman kunnen echter vanaf 9:00 uur naar binnen.

U kunt ook gebruik maken van de inloopspreekuren in Rotterdam of de andere aangesloten gemeenten. Klik hier voor een volledig overzicht van de spreekuren.

Neem bij het bezoek aan het spreekuur eventuele brieven of aantekeningen mee, die over uw klacht gaan. Hoe beter de medewerkers van de ombudsman worden geïnformeerd, hoe beter ze u kunnen helpen.

Jaarverslagen

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren