Nissewaard

De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.

Op de website van de gemeente Nissewaard (voorheen Spijkenisse en Bernisse) leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen.

Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Nissewaard. Bel 14 081 of ga naar de website van de gemeente.

Contact ombudsman

Heeft u een vraag of klacht voor de ombudsman?

Belt u dan op werkdagen tussen 9 en 16u met 010 411 1600. Of stuur een bericht per mail of brief. U kunt een klacht ook direct via het klachtenformulier indienen. Wij kunnen u daar via de telefoon mee helpen.

Spreekuur

Op de locaties waar de ombudsman zijn spreekuur houdt, gelden  maatregelen tegen de verspreiding van het Covid-virus. Dat kan bijvoorbeeld betekenen dat u een bewijs van vaccinatie, genezing of negatieve test (QR-code) nodig heeft voor toegang en/of dat u een mondkapje moet dragen. Als dit voor u een probleem is neemt u dan contact op via 010 4 11 1600 zodat gekeken kan worde naar een oplossing.

anaf september 2021 is er 2 keer in de maand spreekuur in Spijkenisse. Hiervoor moet vooraf een afspraak worden gemaakt via 010 411 1600 (werkdagen 09.00- 16.00 uur). Voor 2021 kan een afspraak worden gemaakt voor

  • woensdag 8 en 22 september 2021,
  • woensdag 6 en 20 oktober 2021,
  • woensdag 3 en 17 november 2021 en
  • woensdag 1 en 15 december 2021,

telkens tussen 09.00 – 10.00 uur, in Bibliotheek De Boekenberg aan de Markt 40 in Spijkenisse.

U kunt ook naar het spreekuur aan de Meent 106 in Rotterdam. Verder zijn er spreekuren op afspraak in andere gemeenten, bijvoorbeeld in Westvoorne of Albrandswaard, waar u  als inwoner van Nissewaard terecht kunt met uw vraag of klacht. We kunnen ook een videoafspraak maken.

Meer informatie over alle spreekuren vindt u hier.

Jaarverslagen

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

 

Klacht over de gemeente?

Lees eerst de toelichting

Ja
Nee

Heeft u al bij de gemeente geklaagd?

Ja
Nee

De ombudsman kan uw klacht niet behandelen

Toelichting

Heeft u een reactie ontvangen en bent u ontevreden?

Ja
Nee

Dien eerst uw klacht in bij de gemeente

Toelichting

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Is de reactietermijn verlopen?

Ja
Nee

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Nog even geduld

Toelichting