Capelle aan den IJssel
De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.
Op de website van de gemeente Capelle aan den IJssel leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen of bezwaar kunt maken. Wilt u precies weten wat de regels in deze gemeente zijn voor de behandeling van klachten, klik dan hier.
Capelle aan den IJssel heeft de basisregels voor de dienstverlening vastgelegd in een Burgerservicecode.
Heeft u hierover nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Capelle aan den IJssel. Bel 14 010 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.
Contact ombudsman
Heeft u een vraag of klacht voor de ombudsman?
Belt u dan op werkdagen tussen 9 en 13u met 010 411 1600. Of stuur een bericht per mail of brief. U kunt een klacht ook direct via het klachtenformulier indienen. Wij kunnen u daar via de telefoon mee helpen.
De ombudsman volgt de maatregelen tegen verspreiding van corona. Daarom gaan de gratis inloopspreekuren niet door zoals u gewend bent.
Jaarverslagen
- Jaarverslag ombudsman Capelle aan den IJssel 2019
- Jaarverslag ombudsman Capelle aan den IJssel 2018
- Jaarverslag ombudsman Capelle aan den IJssel 2017
- Jaarverslag ombudsman Capelle aan den IJssel 2016
- Jaarverslag ombudsman Capelle aan den IJssel 2015
- Jaarverslag ombudsman Capelle aan den IJssel 2014
- Jaarverslag ombudsman Capelle aan den IJssel 2013
- Jaarverslag ombudsman Capelle aan den IJssel 2012
- Jaarverslag ombudsman Capelle aan den IJssel 2011
- Jaarverslag ombudsman Capelle aan den IJssel 2010