Capelle aan den IJssel

Capelle

De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.

Op de website van de gemeente Capelle aan den IJssel leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen of bezwaar kunt maken. Wilt u precies weten wat de regels in deze gemeente zijn voor de behandeling van klachten, klik dan hier.

Capelle aan den IJssel heeft de basisregels voor de dienstverlening vastgelegd in een Burgerservicecode.

Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Capelle aan den IJssel. Bel 14 010 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.

Contact ombudsman
Wilt u weten of uw klacht daarna door de gemeentelijke ombudsman kan worden behandeld?

• U kunt ons elke werkdag bellen van 9:00 tot 16:00 uur op het nummer 010 411 16 00.
• E-mail ons via info@ombudsmanrotterdam.nl.

Spreekuur, alleen op afspraak

In 2020 houdt de ombudsman spreekuur op afspraak in Capelle aan den IJssel. Dit kan op donderdagen van 9:00 – 10:00 uur in de even weken. De data zijn 3 en 17 september, 1, 15 en 29 oktober, 12 en 26 november en 10 en 24 december. U maakt een afspraak door te bellen met 010 411 16 00, bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 16:00 uur. Een afspraak kan worden gemaakt tot uiterlijk de vorige werkdag, 15:00 uur. De afspraak is nodig om verspreiding van Corona te voorkomen. Bij het maken van de afspraak en als u zich meldt voor het spreekuur worden u en uw eventuele begeleider(s) een aantal vragen gesteld over uw gezondheid. Bezoek aan het spreekuur zonder voorafgaande afspraak is niet mogelijk.

Het spreekuur is in het gebouw van de cultuurpodium CAPSLOC, Pelikaanweg 3, 2903 ER in Capelle aan den IJssel. Bezoek aan het spreekuur zonder voorafgaande afspraak is niet mogelijk.

Neem bij het bezoek aan het spreekuur eventuele brieven of aantekeningen mee, die over uw klacht gaan. Hoe beter de medewerkers van de ombudsman worden geïnformeerd, hoe beter ze u kunnen helpen.

Zie hier voor de meest actuele informatie over de bereikbaarheid van de ombudsman.

Jaarverslagen

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Klacht over de gemeente?

Lees eerst de toelichting

Ja
Nee

Heeft u al bij de gemeente geklaagd?

Ja
Nee

De ombudsman kan uw klacht niet behandelen

Toelichting

Heeft u een reactie ontvangen en bent u ontevreden?

Ja
Nee

Dien eerst uw klacht in bij de gemeente

Toelichting

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Is de reactietermijn verlopen?

Ja
Nee

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Nog even geduld

Toelichting