Capelle aan den IJssel

Capelle

De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.

Op de website van de gemeente Capelle aan den IJssel leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen of bezwaar kunt maken. Wilt u precies weten wat de regels in deze gemeente zijn voor de behandeling van klachten, klik dan hier.

Capelle aan den IJssel heeft de basisregels voor de dienstverlening vastgelegd in een Burgerservicecode.

Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Capelle aan den IJssel. Bel 14 010 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.

Contact ombudsman
Wilt u weten of uw klacht daarna door de gemeentelijke ombudsman kan worden behandeld?

• U kunt ons elke werkdag bellen van 9:00 tot 16:00 uur op het nummer 010 411 16 00.
• E-mail ons via info@ombudsmanrotterdam.nl.
• Ook kunt u langskomen op een van onze inloopspreekuren.

U hoeft voor het spreekuur geen afspraak te maken, maar het is beter eerst te bellen en uit te leggen wat uw klachten zijn. Dan kunnen de medewerkers van de ombudsman u gelijk vertellen of uw klacht in behandeling kan worden genomen. Zo voorkomt u dat u misschien voor niets op het spreekuur komt.

Inloopspreekuren
De ombudsman houdt in de even weken op donderdag van 9.00 tot 10.00 uur inloopspreekuur in het gebouw van cultuurpodium Capsloc aan de Pelikaanweg 3, 2903 ER in Capelle aan den IJssel.

U kunt ook gebruik maken van de inloopspreekuren in Rotterdam of de andere aangesloten gemeenten. Klik hier voor een volledig overzicht van de spreekuren.

Neem bij het bezoek aan het spreekuur eventuele brieven of aantekeningen mee, die over uw klacht gaan. Hoe beter de medewerkers van de ombudsman worden geïnformeerd, hoe beter ze u kunnen helpen.

Jaarverslagen

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren