Gemeente Capelle aan den Ijssel

Gemeente Capelle aan den Ijssel

De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.

Op de website van de gemeente Capelle aan den IJssel leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen of bezwaar kunt maken. Wilt u precies weten wat de regels in deze gemeente zijn voor de behandeling van klachten, klik dan hier.

Capelle aan den IJssel heeft de basisregels voor de dienstverlening vastgelegd in een Burgerservicecode.

Heeft u hierover nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Capelle aan den IJssel. Bel 14 010 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.

Contact Ombudsman

De gemeentelijke ombudsman in Rotterdam is iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 16.00 uur op 0800-0802 (gratis).

U kunt ons bellen met vragen. Ook kunt u een afspraak maken om uw klacht persoonlijk toe te lichten of Verder kunt u een klacht indienen via e-mail of fax. E-mail ons via info@ombudsmanrotterdam.nl.