Ombudsman wil versnelling bij behandeling van klachten in gemeente Nissewaard

16 juli 2020

De gemeente Nissewaard reageert nog steeds te laat op klachten van haar inwoners. Regelmatig worden de wettelijke afhandelingstermijnen overschreden. In…

Lees Meer »

Jaarverslag ombudsman: inwoners Krimpen aan den IJssel klagen vooral over problemen in de woonomgeving

10 juli 2020

In 2019 ontving de gemeentelijke ombudsman 16 schriftelijke of op het spreekuur ingediende klachten over de gemeente Krimpen aan den…

Lees Meer »

Lichte daling klachten over gemeente Hellevoetsluis

9 juni 2020

De gemeentelijke ombudsman van Hellevoetsluis ontving in 2019 schriftelijk en via de spreekuren iets minder klachten dan vorig jaar, namelijk…

Lees Meer »

Ombudsman Vlaardingen behandelde in 2019 grote variatie aan klachten

18 mei 2020

In 2019 ontving de gemeentelijke ombudsman van Vlaardingen in totaal 28 nieuwe geregistreerde klachten. Afgezien van 6 klachten over de…

Lees Meer »

Gemeente Albrandswaard werkt samen met ombudsman aan verbetering interne klachtbehandeling

12 mei 2020

Het aantal klachten over de gemeente Albrandswaard was in 2019 zo gering, dat de gemeentelijke ombudsman Anne Mieke Zwaneveld dit jaar afziet van een uitgebreid

Lees Meer »