Bereikbaarheid gemeentelijke ombudsman en Corona

De gemeentelijke ombudsman is op de volgende manieren bereikbaar in deze tijden van Corona:

  • Als u een klacht of een vraag heeft, kunt u het online formulier invullen. Ga daarvoor naar https://www.ombudsmanrotterdam.nl/klacht-indienen/online/.
  • Als u geen internet gebruikt, beschrijf uw klacht dan in een brief en stuur deze aan de gemeentelijke ombudsman, Meent 106, 3011JR in Rotterdam.
  • U kunt vragen of klachten mailen naar info@ombudsmanrotterdam.nl.
  • U kunt op werkdagen tussen 9-16u met uw vragen ook bellen naar 010 4 111 600.
  • Door Corona zijn er tot 1 juni 2020 helaas geen spreekuren.

Om een klacht op te lossen is de ombudsman nodig. Maar die moet vaak weer met iemand van de gemeente of een zorgverlener spreken. Dat kan soms moeilijk zijn omdat veel mensen niet op hun werk mogen komen. Dringende klachten – dit ter beoordeling  van de ombudsman – worden met voorrang behandeld.

Dit bericht wordt uiterlijk vrijdag 29 mei 2020 bijgewerkt.