Bereikbaarheid gemeentelijke ombudsman en Corona

De gemeentelijke ombudsman is op de volgende manieren bereikbaar in deze tijden van Corona:

  • Als u een klacht of een vraag heeft, kunt u het online formulier invullen. Ga daarvoor naar https://www.ombudsmanrotterdam.nl/klacht-indienen/online/.
  • Als u geen internet gebruikt, beschrijf uw klacht dan in een brief en stuur deze aan de gemeentelijke ombudsman, Meent 106, 3011JR in Rotterdam.
  • U kunt vragen of klachten mailen naar info@orr.nl.
  • U kunt op werkdagen tussen 9-16u met uw vragen ook bellen naar 010 4 111 600.
  • Vanwege Corona zijn er tot 8 juni 2020 geen spreekuren. Vanaf 8 juni is er spreekuur op afspraak in Rotterdam. Om een afspraak te maken kunt u bellen naar 010 4 111 600. Ook de inwoners van de andere gemeenten kunnen hier terecht. Het kantoor en de werkwijze in Rotterdam is aangepast aan de eisen tegen verspreiding van Corona. Zo helpt de ombudsman de verspreiding van het virus te remmen. Als u een afspraak maakt zal u een aantal vragen worden gesteld over mogelijke verschijnselen van Corona. Die vragen zullen u als u verschijnt op de afspraak nog eens worden gesteld.
  • Afspraken voor het spreekuur in Rotterdam zullen worden ingepland op dinsdagen van 09:30-11:30u, op woensdagen van 13:30-16u, of op donderdagavonden in de oneven weken van 18:30-20:30u.