Metropoolregio Rotterdam Den Haag

Metropoolregio Rotterdam Den Haag 1-1-2015 van start
Wat doet de Metropoolregio?
De Metropoolregio Rotterdam Den Haag is een samenwerkingsverband van 23 gemeenten in de regio’s Rotterdam en Den Haag,  dat zich richt op verkeer, vervoer en verbetering van het economisch investeringsklimaat.

Voor klachten over het optreden van de Metropoolregio of haar medewerkers kunt u bij de gemeentelijke ombudsman in Rotterdam terecht. De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.

Heeft u daarover vragen, neem dan contact op met de Metropoolregio Rotterdam Den Haag. Bel 088 54 45 100 of ga naar de website van de Metropoolregio.

Contact ombudsman
Wilt u weten of uw klacht daarna door de gemeentelijke ombudsman kan worden behandeld?

• U kunt ons elke werkdag bellen van 9:00 tot 16:00 uur op het nummer 010 411 16 00.
• E-mail ons via info@ombudsmanrotterdam.nl.

Geen inloopspreekuren vanwege Corona

Vanwege de uitbraak van Corona houdt de ombudsman tot 1 juni 2020 geen inloopspreekuren. Zo helpt de ombudsman de verspreiding van Corona te remmen. De ombudsman behandelt wel klachten en is telefonisch bereikbaar. Zie hier voor de meest actuele informatie over de bereikbaarheid van de ombudsman tot 1 juni 2020.

Na 1 juni 2020 verwacht de ombudsman de spreekuren te kunnen hervatten. De gemeentelijke ombudsman houdt vanaf dan weer drie keer per week een inloopspreekuur op het adres Minervahuis I, Meent 106, 4e etage, 3011 JR Rotterdam:

  • dinsdag van 09.00 tot 11.30 uur;
  • woensdag van 13.30 tot 16.00 uur;
  • donderdagavond in de oneven weken van 18.30 tot 20.30 uur.

U kunt na 1 juni 2020 ook weer gebruik maken van de inloopspreekuren in de andere aangesloten gemeenten. Klik hier voor een volledig overzicht van de spreekuren.

Neem bij het bezoek aan het spreekuur eventuele brieven of aantekeningen mee, die over uw klacht gaan. Hoe beter de medewerkers van de ombudsman worden geïnformeerd, hoe beter ze u kunnen helpen.

Bewaren

Bewaren

Klacht over de gemeente?

Lees eerst de toelichting

Ja
Nee

Heeft u al bij de gemeente geklaagd?

Ja
Nee

De ombudsman kan uw klacht niet behandelen

Toelichting

Heeft u een reactie ontvangen en bent u ontevreden?

Ja
Nee

Dien eerst uw klacht in bij de gemeente

Toelichting

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Is de reactietermijn verlopen?

Ja
Nee

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Nog even geduld

Toelichting