Krimpen aan den IJssel

Raadhuis Krimpen aan den IJssel 2015

De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.

Op de website van de gemeente Krimpen aan den IJssel leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen of bezwaar kunt maken.

Ook kunt u hier informatie vinden over de beslistermijnen die de gemeente Krimpen aan den IJssel hanteert en welke consequenties dat heeft als de gemeente zich niet aan de regels houdt, zoals de mogelijkheid om de gemeente in gebreke te stellen en een dwangsom te eisen.

Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Krimpen aan den IJssel. Bel 14 0180 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.

Contact ombudsman

Heeft u een vraag of klacht voor de ombudsman?

Belt u dan op werkdagen tussen 9 en 16u met 010 411 1600. Of stuur een bericht per mail of brief. U kunt een klacht ook direct via het klachtenformulier indienen. Wij kunnen u daar via de telefoon mee helpen.

De ombudsman volgt de maatregelen tegen verspreiding van corona. Daarom gaan de gratis inloopspreekuren niet door zoals u gewend bent.

Jaarverslagen

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Klacht over de gemeente?

Lees eerst de toelichting

Ja
Nee

Heeft u al bij de gemeente geklaagd?

Ja
Nee

De ombudsman kan uw klacht niet behandelen

Toelichting

Heeft u een reactie ontvangen en bent u ontevreden?

Ja
Nee

Dien eerst uw klacht in bij de gemeente

Toelichting

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Is de reactietermijn verlopen?

Ja
Nee

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Nog even geduld

Toelichting