Krimpen aan den IJssel
De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.
Op de website van de gemeente Krimpen aan den IJssel leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen of bezwaar kunt maken.
Ook kunt u hier informatie vinden over de beslistermijnen die de gemeente Krimpen aan den IJssel hanteert en welke consequenties dat heeft als de gemeente zich niet aan de regels houdt, zoals de mogelijkheid om de gemeente in gebreke te stellen en een dwangsom te eisen.
Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Krimpen aan den IJssel. Bel 14 0180 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.
Contact ombudsman
Heeft u een vraag of klacht voor de ombudsman?
Belt u dan op werkdagen tussen 9 en 12u met 010 411 1600. Of stuur een bericht per mail of brief. U kunt een klacht ook direct via het klachtenformulier indienen. Wij kunnen u daar via de telefoon mee helpen.
De ombudsman volgt de maatregelen tegen verspreiding van corona. Daarom gaan de gratis inloopspreekuren niet door zoals u gewend bent.
Jaarverslagen
- Jaarverslag ombudsman Krimpen aan den IJssel 2019
- Jaarverslag ombudsman Krimpen aan den IJssel 2018
- Jaarverslag ombudsman Krimpen aan den IJssel 2017
- Jaarverslag ombudsman Krimpen aan den IJssel 2016
- Jaarverslag ombudsman Krimpen aan den IJssel 2015
- Jaarverslag ombudsman Krimpen aan den IJssel 2014
- Jaarverslag ombudsman Krimpen aan den IJssel 2013
- Jaarverslag ombudsman Krimpen aan den IJssel 2012
- Jaarverslag ombudsman Krimpen aan den IJssel 2011
- Jaarverslag ombudsman Krimpen aan den IJssel 2010