Hellevoetsluis

De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.

Op de website van de gemeente Hellevoetsluis leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen.

Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Hellevoetsluis. Bel 14 0181 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.

Contact ombudsman

Heeft u een vraag of klacht voor de ombudsman?

Belt u dan op werkdagen tussen 9 en 16u met 010 411 1600. Of stuur een bericht per mail of brief. U kunt een klacht ook direct via het klachtenformulier indienen. Wij kunnen u daar via de telefoon mee helpen.

Spreekuur

Vanaf september 2021 is er eens in de maand spreekuur in Hellevoetsluis. Hiervoor moet vooraf een afspraak worden gemaakt via 010 411 1600 (werkdagen 09.00- 16.00 uur). Voor 2021 kan een afspraak worden gemaakt voor

  • vrijdag 24 september 2021,
  • vrijdag 22 oktober 2021,
  • vrijdag 19 november 2021 en
  • vrijdag 17 december 2021,

telkens tussen 09.00 – 10.00 uur, in het Centrum voor Jeugd en Gezin, aan de Vliet 2.

U kunt zonder afspraak terecht op het inloopspreekuur aan de Meent 106 in Rotterdam. Ook zijn er spreekuren op afspraak in andere gemeenten, bijvoorbeeld in Nissewaard of Oostvoorne. Ook hier kunt u als inwoner van Hellevoetsluis terecht met uw vraag of klacht.

Meer informatie over alle spreekuren vindt u hier.

 

Jaarverslagen

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Klacht over de gemeente?

Lees eerst de toelichting

Ja
Nee

Heeft u al bij de gemeente geklaagd?

Ja
Nee

De ombudsman kan uw klacht niet behandelen

Toelichting

Heeft u een reactie ontvangen en bent u ontevreden?

Ja
Nee

Dien eerst uw klacht in bij de gemeente

Toelichting

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Is de reactietermijn verlopen?

Ja
Nee

Dien uw klacht in bij de ombudsman

Online klachtenformulier

Nog even geduld

Toelichting